Доверете ни се!
• Ще се погрижим за Вашето самочувствие
• Ще Ви предложим нови технологии
• Ще възвърнем Вашата усмивка
• Вие имате проблеми с усмивката
• Вие искате да сте красиви
• Вие искате да имате нов имидж

0888/321 822
On-line записване на час
Copyright © 2011   ·  All Rights reserved  · тел. 042/630 416 · E-Mail: dr_chakarov@abv.bg
тел. 042/ 630 416
Д-р Н.Чакъров
естетична стоматология

Услуги
Периодонтитът е възпаление около корена на зъба. Характерно е само за умъртвени зъби - след проведено лечение или самоумъртвили се.

Симптомите са силна и нетърпима болка, особено при натиск. Зъбът се усеща по-висок от останалите.

Лечението се извършва в стоматологичен кабинет, чрез отваряне на зъба и поставяне на лекарства. Ако възпалението не отзвучи може да се наложи екстракция /изваждане на зъба/.

Как можете да избегнете периодонтит?

С качествено провеждане на лечение при пулпит и своевременно лекуване на кариес, за да не се стига до неговото задълбочаване и усложняване в периодонтит.
Профилактичните прегледи от стоматолог, два пъти годишно, със сигурност ще предотвратят развитието на дълбоки кариеси, които могат да прераснат в пулпит и в последствие да се развие периодонтит.
Зъбите, на които са провеждани коренови лечения имат отслабена структура и е препоръчително да бъдат облечени с корони като профилактика срещу евентуални фрактури на естествените зъбни корони. Това ще подобри тяхната естетика и функция.
Венечните заболявания или така наречените пародонтити се причиняват от плака, безцветен филм от бактерии, която се наслоява върху зъбите. Плаката дразни венците в резултат, на което те се зачервяват, стават чувствителни, в някой случаи се подуват и кървят. Ако плаката не се отстрани се получават втвърдявания около зъба, които оформят зъбен камък. Накрая плаката или зъбният камък започват да разрушават венечната тъкан, която е в съприкосновение със зъба. Този процес води до образуване на венечни джобове. Тези джобове се запълват с плака и резултатът е увреждане на костта, която носи зъбите.
Венечните заболявания прогресират бавно, без да причиняват каквато и да е болка. Повечето хора, които имат венечно заболяване дори не подозират това. Ако заболяването бъде диагностицирано в ранен стадии, то може да бъде лекувано своевременно и съответно зъбите да бъдат предпазени.
Лечение и профилактика > Периодонтит